Dag 8: opweg van Chiang Mai naar Sukhothai

26 juli 2016

Vandaag zijn we van Chiang Mai (helemaal noorden van thailand) naar Sukhothai (ongeveer midden thailand) gegaan. We hebben een busje gehuurd en zijn om 10:00 opgehaald uit ons hotel toen na een uur ongeveer zijn we gestopt bij een olifanten ziekenhuis om dat even te bekijken. Achteraf kon je niet heel veel zien. Toen verder na 2 uur rijden hebben we even geluncht en toen zijn we het laaste stuk gaan rijden door de bergen heen. Het was heel mooi om te zien, en je kon ook goed zien hoe de mensen leefden op de bergen. Toen om 16:00 aangekomen in Sukhothai naar het hotel en toen lekker gaan zwemmen. Hier in het hotel was geen restaurant dus we hebben buiten de deur gegeten. De straat van het hotel uit naar links en dan 200 meter verder was een heel leuk restaurant met allemaal lichtjes en bloemen versierd. Heel erg lekker gegeten en toen terug naar het hotel nog even lekker op het balkon gezeten en zometeen lekker slapen. Morgen gaan we op de fiets door het historische park van Sukhothai fietsen. Ben heel benieuwd hoe het is. Maar daar zal ik morgen alles over vertellen als ik het heb beleefd.

P.S. van vandaag heb ik geen nieuwe foto' s sorry.
Tot morgen!!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gonny:
    27 juli 2016
    Zo...wat maak je toch een boel mee en wat is er veel te zien. Liefs Gonny xxxx