Dag 17: koh chang

4 augustus 2016 - Koh Chang, Thailand

Vandaag niet veel gedaan. Eerst lekker gaan ontbijten toen kwam er best een velle zon dus ben ik even lekker een uurtje gaan netflixen want het was echt heet, opa en oma gingen lekker naar het zwembad. Toen ging ik ook naar het zwembad en hebben we een frisse duik genomen om af te koelen. Toen zijn we gaan lunchen bij een restaurantje aan het strand. Lekker gegeten. Toen ff lekker op de stretcher gezeten en af en toe als de zon erdoor kwam even bakken natuurlijk. Lekker de middag door gebracht aan het zwembad en strand. Toen naar het huisje en omkleden om zo te gaan eten. We zijn gaan eten bij het restaurant genaamd sun and soul. Toen terug naar het huisje en nog even gezwommen in het donker heel rustig we waren helemaal alleen. Nu lekker slapen want morgen ochtend gaat de wekker om 06:00 omdat we het vliegtuig naar krabi moeten halen voor onze volgende bestemming. Maar over die reis zal ik jullie morgen vertellen.

P.S. van vandaag geen foto's sorry.