Dag 19: Khao Sok national park

6 augustus 2016

Vandaag hebben we twee tours gedaan. De eerste begon in de ochtend om 9:00 we werden opgehaald door onze tour gids en daar begon onze jungle tocht na 200 meter was je al bij de ingang van het park. We gingen een grote waterval bekijken en op een rustig stuk van die waterval konden we zwemmen. De weg daarnaartoe was berg op berg af maar we hebben wel onderweg een aantal dieren gezien. In totaal een tour gedaan van 6 kilometer. Toen terug naar het hotel en daar de middag lekker niks gedaan. Toen eten en aankleden voor de jungle again. We gingen nu namelijk op night safari, met een regenponcho en een raklamp op ons voorhoofd gingen we hoor. Het zag er niet uit haha. Maar dat maakt niks uit in de jungle. We hebben 2 apen gezien een moeder met baby, en een slang ( wel heel klein hoor) behoorlijk hoog in de boom. Op de terug weg hebben we een tigercat gezien. Die was echt heel mooi. Gewoon een kat zoals wij hem kennen alleen dan met allemaal vlekken en strepen. Heel gaaf om te zien. Morgen gaan we de hele dag doorbrengen in de jungle alleen dan ook op het grote meer. Maar daar zal ik morgen wel meer over vertellen. Voor nu lekker slapen want morgen gaat de wekker weer vroeg.

P.S. vergeet niet de foto's te bekijken.
Tot morgen!

1. Gonny:
    7 augustus 2016
    Ohhhh wauw!!!! Gaaf hoor.