Dag 18: opweg van koh chang naar Khao sok national park.

5 augustus 2016

Vandaag de wekker om 06:00 omdat we om 07:00 werden opgehaald met de taxi om opweg te gaan naar het vliegveld. Eerst rijden naar de ferry en daarmee naar trat. Vanaf de boot met de taxi weer verder naar trat airport, waar om 10:10 ons vliegtuigje naar Bangkok zou vertrekken. Daar op het vliegveld aangekomen even wat gedronken en gegeten nou opa en oma dan ik voelde me niet lekker. In het vliegtuigje 50 minuten vliegen en we waren aangekomen op Bangkok airport. Toen naar de lounge gelopen van Bangkok airways want we hadden 3 uur voordat het volgende vliegtuig vertrok. Ik had goede WiFi dus ik kon ff lekker netflixen. Toen naar de gate A7 om precies te zijn, met de shuttelbus naar het vliegtuig gebracht. Een behoorlijk groot vliegtuig. Ingestapt en na 1 uur waren we geland op Krabi airport. Daar wachten op onze rugzakken en toen verder. Een taxi genomen en toen 2,5 uur in de taxi naar ons hotel: Khao Sok river lodge. Eenmaal daar aangekomen waren we helemaal gesloopt we hadden 12 uur gereisd vandaag. Eerst een lekker koud biertje voor opa en oma en voor mij een watermelon Juice. Toen uitgezocht welke tours we willen gaan doen hier, maar daar zullen jullie de aankomende dagen wel meer over horen. Toen even gaan omkleden in ons huisje en daarna lekker gaan eten. Nu zo lekker slapen want we zijn hartstikke moe.

P.S. vergeet niet de foto's te bekijken.