Dag 16: Koh chang

3 augustus 2016 - Ko Chang, Thailand

Vandaag zijn we naar een vissersdorpje geweest genaamd: klong kloi met ook een heel mooi strandje daar hebben we eerst koffie gedronken en hele mooie schelpen gezocht. daarna zijn we naar de pier geweest daar liep je eerst door een soort straatje met allemaal winkeltjes en restaurantjes, daarna kwam je dan aan bij de pier. Daar lagen heel veel bootjes. Je kon ook heel goed een ander eilandje zien. Toen liepen we weer terug en hebben we gegeten bij een visrestaurant. Toen terug gelopen door het straatje en nog wat leuke souvenirs gekocht. Toen weer in de taxi terug naar het hotel. Onderweg terug nog even gestopt bij het vieuwpoint. Heel gaaf!! Je kon heel goed de andere kleine eilanden die hier omheen liggen zien. En er stond op een bord dat als het eb was dat je naar 1 van de eilanden toe kon lopen. Maar het was nu niet eb dus dat hebben we niet gedaan. We zijn terug gegaan naar het hotel en hebben daar lekker gezwommen. Toen zijn we gaan eten op het strand alleen het was een behoorlijke vloed dus af en toe had je behoorlijke natte voeten. Maar dat is niet erg. Morgen gaan ik en opa waarschijnlijk het eiland verkennen op scooters. Maar daar zal ik dan morgen wel meer over vertellen.

P.S. vergeet niet vergeet niet de foto's te bekijken.
Tot morgen!