Dag 7: chiang mai

25 juli 2016 - Mueang Chiang Mai District, Thailand

De laatste dag in chiang mai was een trip naar een bergstam, en de beroemde doi suthep een tempel boven op een berg. Onder leiding van een aardige gids die zelf 3 jaar monnik is geweest zijn we rondgeleid in wat vroeger een opium plantage was, maar dat nu een koffie plantage is. Ook heeft hij ons meegenomen naar de tempel. Eerst 304 treden omhoog op een lange trap. Toen bij de tempel heeft hij veel dingen uitgelegd. Toen we terug gingen vroegen wij of hij ons af kon zetten bij de oude stad van chiang mai. Daar hebben we eerst geluncht en daarna zijn we 2 tempels gaan bekijken. Toen met een songthaews ( een rode taxi eigenlijk een kruising tussen een tuk tuk en een busje) toen lekker gaan zwemmen en opde ligbedden gechilled aan de zwembad rand. Toen gegeten in het restaurant van het hotel en nu lekker niks. Morgen worden we om 10:00 opgehaald door de taxi om ons naar onze volgende bestemming te brengen namelijk: Sukhothai. Maar daarna ik morgen weer meer over vertellen.

P.S. vergeet niet de nieuwe foto's te bekijken.
Tot morgen!
Van reisblog naar fotoboek