Dag 9: Sukhothai

27 juli 2016

De historische stad van Sukhothai is echt indrukwekkend, ik heb een paar foto's bij de blog toegevoegd maar we hebben wel 100 foto's gemaakt. We hebben een fiets gehuurd bij het hotel en zijn op de fiets vertrokken naar het historische park alleen ze rijden hier links dus dat is wel even wennen hahah. Toen we er aankwamen hebben we de fiets geparkeerd en zijn we gaan lopen door het grootste gedeelte van het park. Toen nog een paar lossen kleinere delen bekeken maar het was zo heet!!! Je wou echt niet in de zo'n zijn (over 40 graden). Na de kleinere tempels nou ja ruïnes. Zijn oma en ik op de fiets even langs de supermarkt gereden en zijn toe nog naar het hotel gegaan. Opa wou nog even een andere tempel zien dus die zou dat gaan doen en dan ook naar het hotel komen. Oma en ik waren allang in het hotel toen we toch wel zeiden: " wat duurt het lang voordat opa terug is" toen ging de telefoon en belde opa dat hij thuis gebracht werd door de politie omdat hij helemaal verdwaald was geraakt. Oma en ik moesten best hard lachen hahaha. Toen kwam opa aan met een grote pick-up truck met de fiets achterin. En vertelde hoe hij de weg was kwijtgeraakt. Toen lekker gaan zwemmen en gaan lunchen. Toen de middag helemaal niks gedaan vooral alleen maar in de schaduw gezeten en in het zwembad geweest omdat het alleen maar heter en heter werd. Toen de namiddag begon werd het gelukkig ietsje koeler. Om 20:00 zijn we lekker gaan eten. Morgen onderweg naar Khao Yai National Park, 5 uur rijden vanaf hier. Maar over die reis zal ik morgen verder vertellen. Nu eerst lekker slapen.

P.S. vergeet niet de nieuwe foto's te bekijken.
Tot morgen!

1. Gonny:
    31 juli 2016
    Wat een geweldige dag is dit weer voor je geweest. Tja....die opa...je moet alles een keer meemaken:-) Liefs. xxxxx