Dag 3: bangkok

21 juli 2016 - Bangkok, Thailand

Vandaag was een dag van boedha' s en grote paleizen. Na een groot ontbijt buffet met Tuk Tuk naar het grand palace. Toen we daar aankwamen was hij nog gesloten maar.... we maakten een deal met de Tuk Tuk die zou ons 4 andere kleine tempels laten zien voor een goed prijsje, en als we terug kwamen was het grand palace open. Wij met de Tuk Tuk mee en die ons naar de eerste 2 gebracht en keurig gewacht maar toen we uit de 2de tempel kwamen was de Tuk Tuk weg. Wij besloten om een taxi te pakken om terug te gaan want het was inmiddels al bijna de tijd dat het grand palace open ging. Toen we daar aankwamen gingen we het grand palace binnen. Ik en oma een doek om ons benen omdat je onze knieën niet mocht zien. Het was zo mooi!! En vooral ook heel erg groot. De grootste tempel die we gezien hebben tot nu toe. Het was wel ontzettend warm. Toen we het grand palace uitkwamen hebben we in een heel klein restaurantje geluncht. Daarna hebben de Tuk Tuk terug genomen naar het hotel. Toen we in het hotel aankwamen zijn we eerst gaan zwemmen, effe afkoelen. Toen zijn ik en oma even China town ingegaan. Toen we terug kwamen ging opa ook mee en hebben op straat gegeten. Het was ontzettend druk op straat en heel veel mensen gingen ook op straat eten, maar het was wel ontzettend leuk. Toen liepen we weer terug naar het hotel toen opeens kwamen we een massage slaan tegen en buiten stonden grote bakken met visjes die je eelt weg aten. Toen zijn we met z'n drieën daarin gegaan met onze voeten. Het voelde heel gek. Toen terug gelopen naar het hotel en zometeen lekker slapen. Morgen avond de trein naar chiang mai dus de volgende blog zal er of effe eerder opstaan of de volgende dag.

P.S. vergeet niet de foto's te bekijken