Dag 2: bangkok

20 juli 2016 - Bangkok, Thailand

De jetlag hebben we wel gehad, 14 uur lang aan 1 stuk door geslapen. Wat betekende dat we ons ontbijt hadden gemist. Gister avond in
Het grote rond draaiende restaurant gegeten. Zo mooi want je kon heel erg ver kijken en toen het donker werd had je een prachtig uitzicht van allemaal lichtjes. Vandaag zijn we met een bootje door het grote kanaal gevaren en hebben onderweg gezien hoe mensen aan het water leefden en ook hebben we een tempel bezocht genaamd: wat arun. Ook gingen we nog naar het grand palace maar die was vandaag gesloten omdat het vandaag happy boedha Day was, en alle monniken gingen bidden in het grote paleis. Daarna met de Tuk Tuk naar het hotel. Toen zijn we naar het hele grote winkelcentrum gegaan genaamd: MBK. Het was wel 6 verdiepingen met spullen zo veel!
Ook hebben we daar avond gegeten. Oma heeft nog nieuwe schoenen gekocht en ik een aantal armbandjes. Toen met de taxi terug naar het hotel en nu lekker op de hotelkamer en zometeen goed slapen, maar wel een wekker om te zorgen dat we niet nog een keer het ontbijt missen.

P.S. vergeet niet de foto's te bekijken.
Tot morgen!

1. Els hodgson:
    21 juli 2016
    Leuk om je avonturen te lezen