Dag 5: op weg naar chiang mai

23 juli 2016 - Mueang Chiang Mai District, Thailand

Na nog meer tempels en boedha's, waaronder de beroemde gigantische slapende boedha. Daarna vanaf het hotel in Bangkok naar het treinstation gebracht met de taxi. Toen we eenmaal binnen zaten in het treinstation bedacht in opeens nee.. me schoenen liggen nog in de taxi dus ik heb het hotel gebeld en gevraagd of ze die taxi terug konden sturen om mijn schoenen nog langs te brengen. Gelukkig is dat gelukt en heb ik mijn schoenen terug. Toen om 18:10 met de trein opweg naar chiang mai. Een hele belevenis, na 2 uur werden de zitplaatsen om gebouwd naar bedden. Ik heb heerlijk geslapen maar opa heeft geen oog dichtgedaan. We zijn nu in chiang mai. In een hele grote hotelkamer met bubbelbad en aparte slaapkamer met hemelbed. Vanavond naar de nachtmarkt met de shuttelbussen van het hotel. En morgen staat ons een dag te wachten met olifanten maar daar vertel ik morgen wel meer over.

P.S. vergeet niet de foto' s te bekijken.