Dag 6: chiang mai

24 juli 2016 - Mueang Chiang Mai District, Thailand

Vandaag was een olifanten dag. We moesten vroeg op maar het was de moeite waard. Eerst nog even terug naar gister avond, wat is de zaterdag een massale gebeurtenis. Een markt met heel veel zelfgemaakte en originele dingen. Toen we een zijstraatje namen waar ook nog markt was kwamen we terecht bij een zilvere tempel zo mooi!! Alleen ik en oma mochten er niet in. Waarom precies weet ik ook niet. Toen liepen we terug naar de markt en hebben we daar ook nog wat gedronken. En natuurlijk ook zeker leuke souvenirs gekocht. Dan vandaag, we zijn om 8:00 opgehaald met het busje van het olifanten park. Na 40 minuten rijden kwamen we er aan. Toen gingen we eerst omkleden en daarna gingen we hallo zeggen tegen de baby olifanten. Ze hadden nu 6 baby's en de jongste was 11 maanden met een heel sterk karakter. Toen gingen we ze voeren. Toen nog een vitamine bal gemaakt voor ze en ze die ook nog gevoerd. Toen hadden we lunch pauze en kregen we een typisch thais gerecht. Ik geloof iets van " pak soi" of zoiets. Na de lunch ging opa naar de grote olifanten in een ander kamp om te rijden op een olifant maar ik en oma bleven bij de baby' s. ik en oma gingen de olifanten met modder scrubben en daarna wassen dus daar gingen we hoor, met de olifanten in de modderpoel en scrubben maar.. zo leuk! En dan pakte een olifant weer modder in z'n slurf en dan spoot ie je onder dus je zat helemaal onder de modder maar jaa... dat is niet erg. Toen naar de rivier en spoelen maar en natuurlijk besproeid worden door de olifanten. En vooral ook spelen. Toen helemaal vies afscheid genomen van de olifanten. Toen snel douchen en toen aankleden. Toen werden we met het busje weer terug gebracht naar het hotel. Straks nog met oma ff naar de markt maar nu eerst ff lekker niks.

P.S. vergeet niet de foto's te bekijken.
Tot morgen!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sanne Steinman:
    24 juli 2016
    Ik zie nog geen foto's.. Maar ik wacht het rustig af xx love you
  2. Gonny:
    25 juli 2016
    Prachtige foto's Christiene, heb je de hoffotograaf meegenomen?? Kijk uit naar je volgende verslag en foto's. Lief voor alle drie.xxxxx